poniedziałek, 1 stycznia 2024

Piosenka na miesiąc Styczeń

                                                  "Dzień Babci i Dziadka"


1.Moja babcia i mój dziadek

 To wspaniali są dziadkowie

Dziadek mnóstwo zna zagadek

           Babcia bajkę nam opowie Bo na świecie nie znajdziecie

 Takich bajek i zagadek Jakie wnukom opowiada

Moja babcia i mój dziadek

2.Poprosimy naszą babcię

 Babciu z tajemniczą miną

Opowiadaj swoją bajkę

 A za kożdym razem inną

 Bo na świecie nie znajdziecie

 Takich bajek i zagadek

Jakie wnukom opowiada

 Moja babcia i Mój dziadek

 3.Posadzimy teraz dziadka

 Na fotelu wiklinowym Dziadku powiedz nam zagadkę

Całkiem nową prosto z głowy

 Bo na świecie nie znajdziecie

Takich bajek i zagadek Jakie wnukom opowiada

 Moja babcia i mój dziadek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piosenka na miesiąc MAJ 2024

  Uczyliście mnie chodzić Uczyliście mnie mówić Jak się zachowywać Jak zwracać się do ludzi Ja mogę na Was liczyć Wiem, że mi pomożecie Najl...