poniedziałek, 2 października 2023

Wiersz i piosenka - Biedronki

 TEMATY KOMPLEKSOWE NA PAŹDZIERNIK

1. Jesień w sadzie.

2. Jesień w ogrodzie.

3. Jesienny krajobraz.

4. Deszczowa pogoda.


PIOSENKA NA PAŹDZIERNIK


JESIENNA WYLICZANKA

sł.A Bernat, muz. B.Kolago


I. Co tam w koszu niesie

dla nas pani Jesień?

Wiemy, wiemy, dobrze wiemy, 

pyszne jabłka zaraz zjemy!


Ref: Pysznych jabłek w koszu wiele,

zaraz z tobą się podzielę.

Raz, dwa, trzy,

pyszne jabłko zjadasz ty!


II. Co tam w koszu niesie

dla nas pani Jesień?

Wiemy, wiemy, dobrze wiemy,

pyszne gruszki zaraz zjemy!


Ref: Pysznych gruszek w koszu wiele,

zaraz z tobą się podzielę.

Raz, dwa, trzy,

pyszną gruszkę zjadasz ty!


III. Co tam w koszu niesie

dla nas pani Jesień?

Wiemy, wiemy, dobrze wiemy,

pyszne śliwki zaraz zjemy!


Ref: Pysznych śliwek w koszu wiele,

zaraz z tobą się podzielę.

Raz, dwa, trzy,

pyszną śliwkę zjadasz ty!


WIERSZ NA PAŹDZIERNIK


PARASOLE

Helena Bechlerowa


Na ulicy pod drzewami

parasole dwa.

Pod tym dużym idzie mama,

pod tym małym - ja.


Idę z mamą. Idę słucham,

mama słucha też,

Jak z drzewami o czymś szepce

rozgadany deszcz.


Szepce cicho, to znów głośniej,

w rytmie dzwoni, gra

i wesoło stuka, puka

w parasole dwa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piosenka na miesiąc MAJ 2024

  Uczyliście mnie chodzić Uczyliście mnie mówić Jak się zachowywać Jak zwracać się do ludzi Ja mogę na Was liczyć Wiem, że mi pomożecie Najl...